CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Friday, April 23, 2010

Finally, exam is over. Exam apa lagi kalau bukan PTK. Very stressfull. Nak bagi naik pangkat, tapi kena lulus PTK. Macam-macam nak kenakan kita. Satu minggu saya tak tentu hala. Malam tak dapat tidur, kerisauan yang melampau. Baru saya faham apa yang anak saya alami. Dia selalu bagitau tak dapat tidur especially during exam. Saya cakap apa? Relaks Yang.


Dulu masa saya muda-muda tak macam ni. Masa exam tulah tak boleh bukak mata. Mengantuk yang melampau, so moral nya kena study awal.

One week before exam, saya hadiri taklimat tips nak jawab exam. Okeylah juga. Penceramah bagi tips, sebelum exam jangan makan kabohidrat, nanti perut proses makanan kita akan mengantuk and minum glucose supaya otak boleh berfungsi dengan baik masa exam.

So, pagi hari exam, saya rasa macam zombie sebab tak lena tidur malam tadi. Kepala tak betul so saya basahkan kepala tapi tak menjadi jugak. Nak minum glucose tapi tak ada, so sebagai ganti saya minum satu sudu madu dan habbatus sauda. Alhamdulillah sepanjang exam, semua berjalan dengan baik.